Wednesday 22 August 2012

HARI RAYA DGN KAWAN KAWAN KU BAB 1..........



Assalammualaikum dan SELAMAT HARI RAYA kepada semua kawan2 ku...

Entry kali ni nak merepek pasal raya.Welll mcm biasa lah kan Ramadhan telah pun berlalu dan sekarang Syawal pun menjelma.ermmm.Hari yg ditunggu tunggu telah tiba iaitu HARI Raya Aidilfitri!!yeahhh..Hari raya sudah!!!
hehe

So mcm biasa selepas hari raya pertama bersama keluarga dan mengunjungi rumah sepupu bapa,emak,keluarga sebelah bapa emak,dan kazen mizen aku yg semakin bertambah dan membesar.Banyak sangat kazen aku.sempai mcm first time aku jumpa.sebab dulu kan masih kecil so muka pun masih comel.sekarang mcm TUA Purba sudah.HAHAHAH!!



PERINGATAN : [SEBELUM KORANG TENGOK GAMBAR DI BAWAH PASTIKAN JANGAN TERKEJUT DGN "WAJAH DAN MUKA AKU YG GEMUK TU YA".BUAT BUAT TAK NAMPAK JA K KEGEMUKAN AKU TU.!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAH!! ]








Dgn Artis Unimas Choomie .tengok mata dia.anak "THE ROCK" WWE tu ..hak hak hak...

Dgn Artis Korea Malaysia Shahril Iqbal (UKM).Jumpa juga aku ahirnya dgn  dia ni Face to face,HAHAHA!!
So start hari raya ke dua aku dgn kawan ku iaitu Jasper Afera telah start plan berjalan raya utk rumah kawan kawan Matrikulasi ku time di Kolej Matrikulasi Labuan(KML) dulu.kan banyak juga kan budak kuching di matrix labuan.so aku beraya lah di rumah mereka.tu pun kami balik beraya pukul 8mlm.lepas tu sambung lagi sampai pukul 11mlm.PEnat Weiii!! tapi yg tak best nya banyak lagi rumah kawan kawan matrix ku yg tak dpt aku beraya sebab tak cukup masa dan ada yg tak ada di rumah.sedihhhh.nak jumpa korang...huhu :'( 

Jasper Afera(UNIMAS) dgn Choomie(UNIMAS)
So perjalanan bermula dgn mengambil jasper di rumah nya di kampung semeba Haji baki.haha.aku bawa dia ni sebab jasper hafal jalan kuching.aku ni sebenarnya mempunya masalah amat kronik utk menghafal jalan.Walaupun aku org kuching tapi aku tak hafal jalan kuching.sebab kuching Bandaraya Kuching besar sangat.banyak muncul jalan baru.grrrr.Thanks Jasper sebab tolong tunjukkan jalan di Kuching ni.Jadi navigator tak berbayar dia hari tu.Kesiannn.HAHAHAH!!
Plus aku memang rapat dgn dia ni kan di matrix dulu bilik dia sebelah bilik aku ja pun.selalu lah kami bertengkar dan bergurau sama sama.HAHAHAHHA!!
Lepas tu start lah perjalanan dari Jalan arang ke rumah Richtyne yusuf,lepas tu ke rumah Abu salam di tabuan jaya,lepas tu ke rumah ismail ,rumah Azam,rumah Zikri roomate ku di matrix di MAtang(tiada dlm gambar),Choomie,Shahril iqbal di kampung Pulo,dan banyak lagi.
Boleh Dikatakan hampir satu kuching kami pusing hari raya ke 2 tu.hehe ^_^

Dgn Abu Salam.(UNIMAS).Bilik dia atas bilik aku ja di matrix dulu.HAHA!!.mcm Hindustan kan muka dia.Hensem.hihiihihi
Dgn Ismail Ramli (UNIMAS).Bilik dia depan bilik aku ja di matrix.antara org terawal yg aku kenal di matrix dulu.
Dgn Richtyne Yusuf.(UM) Bakal Peguam ni.takut dgn dia.takut kena SAMAN!! HAHAHA...MAcho kan dia.Hot sentap bah  ni.ahhaha!!
Ni nama dia Azman Samat (UNIMAS).Baru kenal dan terus pergi rumah dia.Kawan kepada kawan aku yg bernama Adib Saufie..best dia ni.senang nak di ajak Berporet.welll mulut Poret wajib.HAHAHAH!.makin kurus kan dia.Kurus lah sangat.hahahah
Dgn Choomie dan lupa aku nama perempuan  yg pakai tudung silver (IPG Batu Lintang) tu.al maklum lah baru kenal..dua org ni best.banyak cakap.aku suka org banyak cakap.bestt..Poret poret.hahahahhah!!

So ada yg aku pergi rumah mereka malam tu tak sempat nak ambil gambar sebab berebut nak balik.lewat sudah malam tu.Sorry k..huhu.
Btw aku Happy utk hari raya ke 2 sebab dpt jumpa korang Semua,setelah sekian lama tak jumpa kan setelah korang korang ni masuk university.Hari raya ni lah yg paling sesuai nak jumpa korang.Dan paling best tahu tak apa PErangai korang semua sama dan tak berubah lansung semenjak aku kenal dulu.HAHAHAH..
Harap persahabatan berkekalan k sampai Akhir Hayat..AMinnnnnnn

Bye BYe.nanti aku update entry yg baru utk hari raya ke 3.hik hik
Aznil Ashikin Kaki Poret..




No comments:

Post a Comment