Monday 27 August 2012

BALIK UMS LAGI? PSM? YEahhhh..Semangat KAU JO!!!

Nah tengok barang aku..MAti lah banyak nya.macam nak satu almari aku angkut ni.,Nasib MAs tidak menyediakan perkhidmatan mengangkut Almari dari rumah ke Kampus.HAHAHAAH!!
Apa macam.Kemas tak aku packing.naaa.Skill melipat baju aku sudah semakin meningkat ni.hahahah.Hebat kan.HAHAHAH!! tengok lah baju tu.terlebih sudah dari besar beg bagasi tu tauuu.Belum lagi tambah pakaian di ampaian yg menunggu kering tu.uwawawawa.habis lah terlebih bagasi.sob sob. :'(


Hari ni hari Terakhir aku di rumah.Makan makanan emak buat yg terakhir,Tidur di atas katil utk kali terakhir.(mcm bunyi nak mati jak).Choii!!
But.aktiviti packing memacking(Ohh MY BM) telah pun di jalankan sejak pukul 2ptg tadi.selepas aku bangun tidur.(opsss terkantoi bangun lewat).ahhahaha!!Well Biasa lah org Bujang.
Beg Bagasi aku yg lama telah rosak dan koyak teruk.apa ketidak nya.dari martikulasi beg bagasi aku tu.Di bawa ke sana dan kemari di hempas oleh Malaysian Airlines dan Air Asia semua tu.Mestilah tak tahan..Sudah lah barang aku selalu bawa balik mcm nak angkut jee semua baju dlm almari ni.
Well ingat perempuan ja yg banyak baju? aku pun banyak tauuu...hehe..
Aku suka kumpul baju tapi last2 di berik jak dgn org lain sebab Tak MUAT!! tettttttttt

So habis sudah aku packing dlm mengambil masa selama 4 jam.Dgn pembahagian MAsa 3 JAM utk FB dan twitter dan satu jam utk packing.HAHAH.sebab tu lah mengambil masa sampai 4 jam..Hebat tak aku.hahaha
Memang Mengganggukan Twitter dan Fb ni.patut lah budak tak score Straight A dlm SPM.(Teori Aznil Ashikin).
So Besok Hari Isnin 27 Ogos 2012.flight aku pukul 5.10ptg dari kuching dan akan dtg ke KK pukul 7.50mlm.Sebab apa lewat sangat? sebab flight aku tu transit dari Kuching ---> Sibu ----> Kota Kinabalu.huhu
Kalau tak hanya mengambil masa selama 1 jam 30 minit dari Kuching ke Kota Kinabalu.hehe
so besok pukul 4ptg mesti berada di KIA(kuching international Airport) satu jam before boarding..
Yg aku tak dpt terima tengok muka EMak aku yg tolong sama sama aku packing tu.kesian tengok dia..Setiap kali aku nak balik UMS dan Matrikulasi dulu mesti emak aku sedih.Muka memang tak nampak sedih,tapi aku tahu lah sebab seumur hidup aku hidup dgn mak dan bapa aku..tak apa..Anak mu ni belajar dan akan mendapatkan pekerjaan yg terbaik dgn gaji yg besar supaya nanti dpt menjaga dan memberikan kesenangan kpd korang k.Jangan risau.Aznil pandai jaga diri.
So Aku memang Excited nak balik kampus.Selalu nya org akan kata kan "alahh cuti nak habis tak nak balik rumah" tapi bagi aku saat cuti habis tu lah aku paling suka.aku memang dari dulu tak suka CUTI!! sebab apa boring tauuu..kalau di rumah nak bergurau dgn mak bapak kena sopan semua.aduii.aku tak reti lah nak control2 ni.Sebab tu lah aku lebih rapat dgn kawan kawan aku.huhu
Sebab kalau balik kampus sudah kawan aku lah yg paling banyak menceriakan aku tauuuu..

Boleh ketawa terbahak bahak sampai terkeluar kerongkong.(hiperbola betul ayat).hahahhaha
Dah dah malas nak Emo emo.Sebab aku memang HAPPY sebab balik UMS besok petang.YEPPPI!!!! Hep hep Horay.kehidupan ku kembali normal.Tak sabar nak Jumpa KAWAN KAWAN ku..
Btw jangan terkejut kalau jumpa aku nanti ya..Aku dah SEMAKIN GEMUK DAN MONTEL!! HAHAHAHAH!!

BAh banyak dah aku bercerita.ini lah diri ku yg sebenarnya ..
Bye bye KUCHING DAN SELAMAT DATANG KE KOTA KINABALU!! hik hik ^_^

No comments:

Post a Comment