Saturday 18 August 2012

Comment AND TAGGING................

                                         
                                                                   Antara manusia yg selalu memeriahkan Wall Fb aku.haha
cartoon yg di tag di wall FB aku.Sweet <3 <3
Ok.ni Entry ke 2 aku pasal komen and tangging ni.ada sesuatu aku nak beritahu pasal ni.Bukan apa kan.al maklum lah bagi semua manusia di dunia ni kan wajib ada FB.memang WAJIB sudah utk zaman sekarang.so kita tak terlepas lah dari Mengomen dan di tag picture oleh kawan kawan kawan kita.

KAd Raya yg di tag oleh Zunorain Yusuf(kawan UMS)
So setiap kali ada org Post or "conteng" di Wall Fb kita tu bagi aku lah kan IAnya merupakan Satu penghargaan  kepada kita sebab org tu MASIH LAGI INGAT KAT KITA.serius aku cakap.kalau seseorang or kawan kita tu dia conteng wall FB kita jangan lah kita nak marah marah dia sebab at least ada juga org nak tegur kita kan di wall tu.daripada wall fb kita jadi kosong mcm "FOREVER ALONE" ja bagi aku.
Biasalah kan kawan kita nak bergurau.aku ni lagi lah.setiap wall kawan aku aku conteng peduli apa aku.maksud nya kalau aku sudah conteng wall fb kawan aku tu maksud nya aku sedang rindu dan ingat korang tauuu.
So kalau sudah conteng dan tag gambar kan apa salah nya komen lah sikit.or LiKE pun cukup lah.ni tak org post bukan nya dilayan.SOMBONG NAK MAMPUS.Same goes to Chat.kalau sudah org tegur di chat tu layan ja.tak susah nak cakap wassalam.Hi.susah kah?? tak kan.tak rugi Masa,Duit ,Tenaga dan keluarkan Peluh pun.Biasalah kalau sudah berjauhan tu memang lah rindu seseorang tu..
Pasukan Presentation Marketing.(pasukan lah sangat).ahhaha
Hidup kita di Dunia ni kan tak boleh nak depends dgn diri sendiri ja tauuu.MEsti ada kawan dan Sahabat.sebab banyak2 manusia di dunia ni kawan lah org yg paling kita rapat dan mudah utk kita share masalah berbanding dgn Family kita tauuuu..(That my opinion).sebab bagi aku kawan lah penting.
Sebab kalau aku lah kan kalau org dah tak nak layan kita lagi aku akan BALAS dendam dgn tak akan layan chat,komen dan taggging dia.Aku suka buat mcm tu biar dia rasa apa yg kita rasa time tak kena layan.betul tak?? baru adil.
So conclusion nya kalau org sudah Post di wall kita,chat,mention di Twitter,or tangging Gambar dgn kita.hargailah sebab At least mereka masih ingat dgn kita tauuu..(macam karangan sudah aku buat ni).hahahahah
BAh Bye BYe ^__^........

No comments:

Post a Comment